3G lisagarantii tarbesõidukitele

Mercedes­Benz sõiduautodele ja kaubikutele mõeldud 3G lisagarantii annab Teile nii uue kui juba kasutuses oleva sõiduki puhul täiendava kindlustunde kuni kolmanda kasutusaasta lõpuni. 3G lisagarantiid saab pikendada kuni 2 aastat. 

Uue auto tootjapoolne müügigarantii tagab konstruktsiooni-, valmistus- või materjalivigadest põhjustatud rikete tasuta kõrvaldamise 2-aastase garantiiperioodi jooksul. Paraku võib ette tulla üksikuid tootevigu, mis ilmnevad alles pärast uue auto müügigarantii lõppu. Siin tulebki appi 3G garantii.  

3G lisagarantii kehtib ainult Eesti, Läti ja Leedu Vabariigi piires ja garantiiremonti teostab Veho, mis on Mercedes-Benz volitatud töökoda. 3G garantii kehtivuse eeltingimuseks on korraliste hoolduste ning jooksvate remonditööde teostamine garantiiandja teeninduskeskustes.​​ 

3G garantii tingimused 

3G garantii sisaldab sõidukil lepingu kehtimise perioodi jooksul ilmnevate tootevigade tasuta kõrvaldamise samadel tingimustel, nagu on sätestatud Mercedes-Benz Group AG uute autode müügigarantiis Euroopa Liidu klientidele nende tingimuste müügitehingu sõlmimise kuupäeval kehtinud redaktsioonis. Mercedes-Benz Group AG uute autode müügigarantii tingimused on ära toodud Veho kodulehel ning sõiduki trükitud hooldusraamatus. Juhul, kui Mercedes-Benz Group AG uute autode müügigarantii tehnilised tingimused erinevad käesolevas lepingus sätestatust, kohaldatakse 3G-teenuse osas käesolevas lepingus sätestatut. 

Omaniku vahetusel sõiduki 3G garantii ei katke. 

3G garantii kasutamine ei mõjuta Mercedes-Benz Group AG poolt sõidukile antud uute autode müügigarantii kehtivust (ega vastupidi). 

3G garantiiteenus kehtib alates sõiduki esmaregistreerimisest kuni 3 aastat või kuni 150 000 km. 

3G garantiiteenuse läbisõidu piirangut ja perioodi on võimalik pikendada kuni 5. kasutusaasta lõpuni alates esmaregistreerimisest. 

Müüjal on õigus garantiitingimusi ühepoolselt muuta. 

 

3G garantii teenuse osutamise eelduseks on: 

  • Sõiduki dokumenteeritud hooldusajalugu. 
  • Teenuse kehtivuse perioodil korraliste hoolduste tootja nõuetega täpses vastavuses ja õigeaegne teostamine eranditult Mercedes-Benz Eesti, Läti või Leedu volitatud esindustes, mida tõendavad nõuetekohased kanded sõiduki trükitud hooldusraamatus või volitatud Mercedes-Benz töökoja poolt kinnitatud väljatrükid digitaalsest hooldusvihikust. 
  • Korraliste hoolduste teostamine ülalnimetatud Mercedes-Benz volitatud esindustes teenuse osutamisele eelneval perioodil (st ajal, mil sõidukile kehtib Mercedes-Benz Group AG poolt sõidukile antud uute autode müügigarantii) ei ole nõutav. 
  • Auto valdaja kohustub esitama enne 3G teenuse kehtivuse algust oma sõiduki Mercedes-Benz Eesti, Läti või Leedu volitatud müügi- ja teenindusvõrku kuuluvasse ettevõttesse eelkontrolli. 
  • Kui eelkontrolli käigus tuvastatakse puudused, peavad need olema enne 3G garantiiteenuse jõustumist kõrvaldatud. 
  • Vastavalt kehtivale hinnakirjale esitatud teenuslepingu arve on täies mahus ettemaksuna tasutud.

 

Piirangud: 

  • Kui Ostja ei ole sõidukit 3G garantiiteenuse algusajaks eelkontrolli toonud, võib Müüja vähendada hüvitamisele kuuluvaid summasid, rakendada kliendi omavastutust või teenuse osutamisest keelduda. 
  • Kui sõidukil eelkontrolli käigus ilmnenud puuduseid ei ole kõrvaldatud, siis ei ole 3G garantiiteenuse pakkujal kohustust teenust pakkuda. 
  • 3G garantiiteenus kehtib Eesti, Läti ja Leedu piires läbisõidul. 
  • 3G garantii kaotab kehtivuse, kui sõiduk registreeritakse alaliselt väljaspool Eestit. 

 

LISA 1 - Garantii alla mittekuuluvad varuosad ja tööd 

3G raames hüvitamisele kuuluvad tööd ja sõiduki osade defektid põhinevad Mercedes-Benz Group AG garantiitingimustel. 

 

Käesolev müügigarantii ei kehti: 

  • klaasipuhasti harjadele 
  • antennivarrastele 
  • ratastele ning rehvidele 
  • siduri osadele 
  • piduriklotsidele, -katetele, -ketastele ja –trumlitele 
  • amortisaatoritele 
  • summuti osadele 
  • süüteküünaldele 
  • reguleerimistöödele 
  • kiilrihmadele, kui tegemist on normaalse kulumisega 
  • puhastamistöödele ja määrimistöödele 
  • funktsioonide kontrollimisele (ka proovisõidud) 
  • akudele, kõrgepingeakudele ja pistikühenduse komponentidele (elektrimootor ja jõuelektroonika, neile kehtib tootja pikendatud garantii) 
  • kaugjuhtimispultide patareidele 
  • juhtplokkide taaskäivitamisele ja seadete taastamisele, kui selle juures ei esine mõne osa riket 
  • elektripirnid, v.a erijuhtumitel Xenon pirnid 
  • materjalide värvimuutusele 
  • sõiduki siseruumi osade kulumisele (rebenemine, pragunemine, venimine ja värvimuutused) 
  • kerele, värvkattele ja välistele viimistluselementidele 
  • klaasivigastustele. 

 

Ilmsetest välistest teguritest tingitud klaaside purunemine, samuti pinnakahjustused ei kuulu garantii alla. Kui vigastuse põhjus ei ole üheselt määratud, tuleb kahjustunud klaas tingimata säilitada, kuni tehase otsuse teeb. 

 

Otsesed ja kaudsed kahjud 

Müüja garantiikohustused katavad vaid otsesed (primaarsed) kahjud ja selle tagajärjel sõidukil vigastatud osad. Sõiduki rikkest põhjustatud kaudsed kulud ei kuulu garantii alla. 

Garantii alla ei kuulu sõiduki rikkest põhjustatud teisesed kulud: 

  • isikukahjud 
  • varaline kahju 
  • pukseerimiskulud 
  • reisi- ja majutuskulud (sh takso, rongi-, laeva- või lennukipiletid, postikulud) 
  • hotellikulud 
  • telefoni- ja telegraafikulud 
  • tulu saamatajäämine 

 

Hilisem ümberehitus  

Kui Mercedes-Benz tehasetoodet on muudetud hilisema ümberehitamisega, sh ümberehitus alternatiivkütusele (maagaas) või autot on tuunitud (auto vedrustuse madaldamine, mootori juhtarvuti modifitseerimine jms), siis ei kehti selle tagajärjel tekkinud vigastustele ja kaudsetele kahjudele Mercedes-Benz AG garantii. Sel juhul kannab garantiikulud töökoda, kus vastav ümberehitus tehti. 

Lugege lähemalt