Uus täiselektriline GLC: kompromissitu efektiivsus ja sõidurõõm 

29.9.2025

Sõiduautod
Uus GLC

Uhiuus Mercedes-Benz GLC: tähelepanuväärsed omadused

GLC on juba aastaid olnud Mercedes-Benzi kõige populaarsem mudel, jõudes müügiedetabelite tippu kogu maailmas. Sama moodi oli see ka 2025. aasta esimeses pooles. Nüüd on klientidel mida oodata: Mercedes-Benz GLC EQ-tehnoloogiaga (esialgsed andmed: keskmine energiakulu: 14,9–18,8 kWh/100 km | keskmine CO2-heide: 0 g/km | CO2-klass: A)1 laiendab Mercedes-Benzi mudelivalikut alates 2026. aasta esimesest poolest. Elektrilise GLC arendustöö suuna määras algusest peale kogu maailmast kogutud klientide tagasiside. Eesmärgipärane, viimistletud ja eksimatult GLC: uus mudel täiustab kõike, mida Mercedes-Benzi kliendid hindavad. 

Uus elektriline GLC tähistab pöördepunkti keskmises mõõdus autode segmendis. See näitab teed uuele tasemel viidud disainikeele ja tehisintellektil põhineva MB.OS superajuga. Uus GLC loodi algusest peale elektriliseks, see on esimene mudel täiesti uues sõidukiperekonnas, mis hiilgab sooritusvõime, sõiduulatuse, efektiivsuse ja laadimiskiirusega. Ühtlasi seab see omas klassis uued standardid disaini, pakutava väärtuse, mitmekülgsuse ja ruumikuse osas: uus GLC pakub veelgi rohkem jala- ja pearuumi kui tema traditsioonilise mootoriga õed-vennad ning muljet avaldavat 2,4-tonnist haagiseveovõimet. 

Uude GLC-sse istuvat klienti tervitab rabav uus MBUX HYPERSCREEN. 39,1-tollise diagonaaliga on see Mercedes-Benzi suurim ekraan seni. Koos sooja ja kutsuva meeleoluvalgusega, mis valgustab ka SKY CONTROL panoraamkatust, viib see uuele tasemele Mercedes-Benzi ainulaadse “Tere tulemast koju“ mugavus-, turva- ja toetuse tunde. Uue elektrilise GLC tuttav ja intuitiivne kuuluvustunne muudab selle kutsuvaks ruumiks, mis integreerub sujuvalt juhtide eluga 

Mercedes-Benz kehtestab uue standardi ka interjöörivarustusega, pakkudes lisana Vegan paketti. Selle luksuslik materjalivalik on sertifitseeritud Vegan Society poolt ja see teeb MercedesBenzist esimese autotootja maailmas, kes pakub sõltumatu organisatsiooni heaks kiidetud veganinterjööri. 

Uue GLC võrratu sõidukogemuse taga on muu hulgas One-Box pidurisüsteem. See pakub erakordselt sujuvat, ühtlast ja kindlat aeglustust, olgu siis rekuperatsiooni või traditsioonilise hõõrdpidurduse abil. GLC MB.DRIVE süsteemid kasutavad kuni kümmet väliskaamerat, viit radarandurit ja kahtteist ultraheliandurit, et pakkuda esmaklassilist täiustatud juhiabi2. Ja S-klassilt tuttava intelligentse õhkvedrustusega garanteerib uus GLC enneolematu sõidumugavuse. Õhkvedrustus koos 4,5-kraadi võrra pööravate tagaratastega tagab erakordse vilkuse. 

Pingevaba ja intuitiivse laadimiskogemuse eest hoolitseb integreeritud laadimisjaamade broneerimisfunktsioon3, mis on osa MB.CHARGE Public4  teenusest. Mercedes-Benz on esimene autotootja, kes sellist funktsiooni pakub. Lisaks on uus GLC varustatud kahesuunalise laadimistehnoloogiaga. 

Uus elektriline GLC ühendab Mercedes-Benzi töökindluse ja elegantsi kõrgtehnoloogiliste elektriliste ajamisüsteemide ning intelligentse, intuitiivse tarkvaraga. Olles loodud kohanduma erinevate vajaduste ja elustiilidega, jätkab uus mudel GLC traditsiooni elektrilises vormis – ikoonilise, mitmekülgse, intuitiivse ja sujuvana. 

Et vastata kõikide klientide vajadustele, pakub Mercedes-Benz laia jõuallikate valikut. Uus GLC määratleb elektriautode tuleviku muljet avaldava sõiduulatuse, vaimustava sooritusvõime ja Mercedes-Benzilt oodatava mugavusega. Turudebüüdil tutvustatakse esmalt tippmudelit GLC 400 4MATIC, mille võimsus on 360 kW ja sõiduulatus kuni 713 kilomeetrit5. Sellele järgneb veel neli muljet avaldavat mudelit. 

 

MB.OS: tehisintellektil põhinev superaju 

Nii nagu inimaju juhib mõtteid, meeli ja tegusid, integreerib ja juhib Mercedes-Benz Operating System (MB.OS) auto igat aspekti – alates multimeediasüsteemist ning autonoomsest sõidust kuni mugavusvarustuse ja laadimiseni. MB.OS-i südameks on täiustatud tehisintellekt, mis võimaldab autol tundma õppida juhi eelistusi, kohaneda muutuvate tingimustega ja teha reaalajas otsuseid, pakkumaks turvalisemat ja intuitiivsemat sõidukogemust. Tehisintellektil põhinev superaju suhtleb loomulikul viisil autos viibijatega, tagades sujuva ja intelligentse reisi. Lisaks inimajuga sarnanevale mitmekülgsusele kasutab MB.OS äärmiselt võimsaid kiipe, mis on võimelised tegema 254 triljonit operatsiooni sekundis. 

Mercedes-Benz Intelligent Cloud pilvega ühendatud superarvuti võimaldab kogu sõiduki tarkvara üle õhu uuendada6, hoides GLC ajakohase ja atraktiivsena paljude aastate vältel. Kiibist pilve tehnoloogia on autoga põhjalikult integreeritud, mis tagab andmekaitse ja ühenduvuse autos oleva kiibi ja pilve vahel. See võimaldab kõigi ajamite ja andurite täpset juhtimist, alates info- ja meelelahutusvarustusest kuni mugavusvarustuse ning laadimiseni, mis omakorda tagab erakordse sõidukogemuse ja funktsioonide intelligentse integreerimise kasutajaliidesega. MB.OS muudab GLC targaks kaaslaseks, kes mõtleb, õpib ja areneb koos juhiga. 

Ikooniline: isikupärase disaini uus ajastu

Mercedes-Benzi uus nägu 

Uus GLC tõlgendab Mercedes-Benzi keskmises mõõdus linnamaasturi klassikalisi proportsioone moodsal ja kütkestaval viisil. See on esimene Mercedes-Benz, millel on brändi uue disainiga kroomiluvõre. Valgustusega kõrgtehnoloogiline meistriteos – uus ikooniline iluvõre näitab margi uut nägu, väljendades prestiiži ja enesekindlust. Võimsat olekut süvendab skulptuurse õlajoone ja rõhutatud rattakoobastega dünaamiline siluett. 

GLC Sensual Purity ja tähistaeva panoraamvaade 

Auto sees viib Mercedes Benz oma Sensual Purity disainifilosoofia uuele tasemele. Majesteetlikult hõljuv täiesti uus MBUX HYPERSCREEN loob oma digitaalse elegantsiga muljet avaldava ja haarava ruumikogemuse. Futuristlikkust võimendab aktiivne meeleoluvalgustus. Rohkem avarust, eriti auto tagaosas, ja standardvarustusse kuuluv panoraamkatus muudavad interjööri avatuks ja elegantseks. Lisavarustusena on saadaval reguleeritava läbipaistvusega SKY CONTROL panoraamkatus, mille meeleoluvalgustus toimib 162 süttiva tähe abil. Parimad materjalid tagavad elegantsi ja kvaliteeditunnetuse – nende hulka kuuluvad veganmaterjalid. Siin kehtestab Mercedes Benz lisavarustusena pakutava veganpaketiga uue standardi. Paketi luksuslikult pehmed materjalid on sertifitseeritud The Vegan Society poolt. See teeb Mercedes-Benzist esimese autotootja maailmas, kes pakub sõltumatult sertifitseeritud veganinterjööri. 

Mitmekülgne: teie lemmik-reisikaaslane, mis tagab igal sõidul mitmekülgsuse, millele saad kindel olla 

Rohkem ruumi kui kunagi varem nii reisijatele kui ka pagasile 

Uus GLC on mitmekülgsuse, avaruse ja mugavuse sünonüüm, seega ideaalne kaaslane teie igapäevastel seiklustel. Toetudes senise populaarse mudeli tõestatud omadustele, tõuseb elektriline GLC veelgi kõrgemale tasemele. Tänu sisepõlemismootoriga GLC-ga võrreldes 84 millimeetrit pikemale teljevahele naudivad sõitjad  erakordset avarust ja mugavust. Tulemuseks on 13 mm rohkem jalaruumi ja 46 mm rohkem pearuumi esiistmetel ning 47 mm rohkem jalaruumi ja 17 mm rohkem pearuumi tagaistmel. Ära pole unustatud ka neid, kes vajavad rohkelt pakiruumi: mahuks on 570 liitrit, tagaistmete kokkuklappimisel laieneb see muljet avaldava 1740 liitrini. Lisaks annab eesmine pakiruum (frunk) 128 liitrit lisamahtu. Frunki saab lukustusest avada puutetundlikult elektriliselt. Kas valmistute nädalavahetuse väljasõiduks või suuremaks ostureisiks, uus GLC sobib kõigeks. 

Kuni 2,4-tonnine haagis: raske haagise vedamine on lihtne – vaba aja veetmiseks, sportimiseks, perepuhkuseks 

EQ-tehnoloogiaga GLC 400 4MATIC suudab vedada kuni 2,4-tonnist piduriga haagist. Nii sobib see täiuslikult suure haagissuvila, paadi- või hobuhaagise veoks. 100-kilogrammine lubatud koormus veokonksule võimaldab transportida vastaval raamil elektrijalgrattaid. Sõidu teevad eriti mugavaks ja turvaliseks ESP® haagise stabiliseerimissüsteem ja haagise manööverdamisabi. Täiuslik nädalavahetuse telkimisreisiks või paadi järvele viimiseks: GLC tagab alati sujuva ja turvalise sõidu. 

TERRAIN MODE ja “läbipaistev kapott” igapäevasteks seiklusteks 

GLC 400 4MATIC varustuses on põllu- ja kruusateedele mõeldud sõidurežiim TERRAIN MODE, mis kohandab elektriajami, roolisüsteemi ja pidurite tööd. Läbipaistva kapoti funktsioon kuvab virtuaalse vaate sõiduki esiosa alla, kombineerides esikaamera ja küljekaamerate pilti. 

Intuitiivne: MBUX ja tehnoloogilised innovatsioonid toovad uued digikogemused  

 

Kõrgtehnoloogiline täiuslikkus: kutsuv ja kaasahaarav digikogemus uue MBUX HYPERSCREENIGA. 

Uue CLA uus MBUX HYPERSCREEN on Mercedes-Benzi seni suurim ekraan. Selle erakordselt terav pilt on saavutatud tänu kõrgele eraldusvõimele ning innovaatilisele maatriks-taustvalguse tehnoloogiale. Koos uute kuvastiilidega loob see täiesti ainulaadse digitaalse tippklassi tunde ja uue kaasahaarava kasutuskogemuse. 

Uus terviklik MBUX HYPERSCREEN tekitab tervikliku sõidu- ja ruumitunnetuse. Selle üheks osaks on kuni 11 kuvastiili, mida saab valida ekraani taustamotiiviks. Armatuurlaua (sh näidikute), juhtseadmete valgustuse ja meeleoluvalgustuse värve koordineeritakse emotsionaalsete ekraanimotiividega. Muljet avaldav meeleoluvalgustus varieerub rahulikust intensiivseni, jahedast soojani ja tehnilisest emotsionaalseni. Erakordse esteetika, täpsuse ning intuitiivse kasutajaliidesega disain on tõeliselt tähelepanuväärne. See võimaldab autosse luua personaalse atmosfääri, kus füüsiline ja digitaalne maailm on tänu MB.OS-ile sujuvalt ühendatud.

Tehisintellekt: isikupärastatud kogemused ja intuitiivne suhtlus 

Uus GLC kasutab neljanda põlvkonna MBUX-i. See on maailma esimene auto multimeediasüsteem, mis integreerib nii Microsofti kui ka Google'i tehisintellekti (AI). MBUX viib personaalsed kogemused ja inimese ning sõiduki vahelise intuitiivse suhtluse uuele tasemele. MBUX-i virtuaalassistent kasutab nn mitme agendi lähenemisviisi, integreerides Microsofti ja Google'i pakutavaid tehisintellekti tööriistu. Valides iga ülesande jaoks parima allika, isegi sama vestluse raames, kasutab see internetist kogutud kombineeritud teadmisi. Kliendi jaoks on MBUX-i virtuaalassistendiga rääkimine nagu sõbraga vestlemine – see suudab anda põhjalikke vastuseid ja vastata järgnevatele küsimustele ilma konteksti kordamata. Kaassõitja käsutuses on üle 40 rakenduse, video voogedastus ja ligipääs Disney+-le7. 

Taevas on piiriks: öiseid reisid valgustatud tähistaeva all 

Suur SKY CONTROL panoraamkatus on valmistatud isoleerivast lamineeritud turvaklaasist ja see loob autosse kütkestava atmosfääri. Lisavarustusena saab muljet avaldavalt suure klaaspinna läbipaistvust muuta. Klaasipind on jagatud üheksaks eraldi reguleeritava läbipaistvusega tsooniks, mis võimaldab valida, kui palju valgust autosse tuleb. Öösel tekitab vapustava vau-efekti meeleoluvalgustus (samuti lisavarustus). Maagilise elamuse loovad klaaspinnaga integreeritud 162 valgustatud tähte. 

Muljet avaldav: uus GLC tervitab teid nagu hea sõber 

GLC tervitab juhti ja jätab temaga hüvasti tähelepanuväärsete valgusanimatsioonidega, milleks kasutatakse uut ikoonilist iluvõret ja tagatulesid. Valgusmängu saadab heli vastavalt valitud helimaastikule. Interjööris jätkub emotsionaalne tervitus meeleoluvalgustuse ja MBUX HYPERSCREENI uute animatsioonidega. GLC-d ära parkides ja auto juurest lahkudes toimub samasugune hüvastijätt. 

 

Sujuv: täiuslik kombinatsioon reisimugavusest ja sportlikust väledusest  

 

Hüvasti laadimisärevus: intelligentne navigeerimine koos laadimisjaama broneerimisega  

Uue elektriajami üheks tähelepanuväärseks omaduseks 800-voldine elektrisüsteem, mis lühendab  koos uue akupõlvkonnaga oluliselt laadimisaega. Liites siia veel maailma ühe suurema laadimisvõrgustiku MB.CHARGE8, on tulemuseks sujuvalt ühendatud, kiire ja mugav laadimiskogemus. 

Mercedes-Benzi elektrilise intelligentsusega navigatsioonisüsteem planeerib alati kiireima ja mugavaima marsruudi, mis hõlmab laadimispeatuseid ühilduvates laadimisjaamades, ning võtab seda tehes arvesse muu hulgas topograafiat, marsruudi teisi omadusi ja ilmaolusid. Mercedes-Benz laiendab pidevalt oma avalikku laadimisvõrku, kus kliendid saavad MB.CHARGE Publicu9 kaudu eksklusiivselt laadimiskohta broneerida. 

Praeguste prognooside kohaselt suudab uus GLC kümne minutiga laadida akusse energiat kuni 303 kilomeetri läbimiseks. GLC innovaatiline akusüsteem põhineb ülimalt integreeritud moodulehitusel. Tegu on liitiumioonakuga, mille kasutatav energiamaht on 94 kWh. Riigipõhiselt paigaldatakse nn alalisvoolumuundur, mis võimaldab laadimist 400-voldistes kiirlaadimisjaamades. 

Elektriline GLC on ette valmistatud ka koostööks elektrivõrguga. Kui auto ühendada vastava kahesuunalise alalisvoolu laadimisjaamaga, suudab see salvestada päikeseenergiat ja anda elektrit nii kodusekasutusse (V2H) kui suunata ka elektrivõrku (V2G). 

Uus pidurisüsteem: parem pedaalitunnetus ja suurepärane salvestusvõime 

GLC on varustatud uue One-Box pidurisüsteemiga, mis tagab stabiilse ja kindla pedaalitunnetuse sõltumata sellest, kas pidurdatakse energiasalvestuse või traditsioonilise hõõrdpidurduse abil. Süsteem arvutab iga pidurduse jaoks välja parima suhte, et kasutada maksimaalselt energiasalvestust ja minimaalselt tavapidurdust. Argisõidul salvestab uus GLC pidurdamisel energiat enam kui 99 protsendil juhtudest. 300 kilovatini ulatuv rekuperatsioonivõimsus aitab oluliselt kaasa sõiduulatuse pikendamisele. Juhil on valida nelja rekuperatsioonitaseme vahel: D- (maksimaalne), D (standardne), D+ (energiat ei salvestata) ja D Auto (intelligentne rekuperatsioon). 

Standardvarustuses mitme allikaga soojuspump: suurepärane soojusmugavus isegi talvelElektriline GLC pakub muljet avaldavat soojusmugavust ka talvel. Standardvarustusse kuuluv mitme allikaga soojuspump kasutab auto efektiivseks kütmiseks elektriajami, aku ja ümbritseva õhu jääksoojust. Aku ettevalmistamine võimaldab väga suurt laadimisvõimsust. 

Sõidumugavus ja vilkus tänu S-klassi tehnoloogiale: intelligentne õhkvedrustus ning pööravad tagarattadKas sõidate linnast välja lõõgastavale nädalavahetusele, läbite kiiresti pikka kiirteelõiku või viimaseid kilomeetreid kruusal, suundudes suvilasse või suusamajja – uus GLC pakub igas olukorras optimaalset tasakaalu sõidudünaamika ja -mugavuse vahel. End Mercedes-Benz S-klassil tõestanud õhkvedrustustehnoloogia neelab ebatasasused ja vibratsiooni peaaegu täielikult, tagades erakordse sujuvuse. Pidevalt kohanduv amortiseerimine pakub täiuslikku pikamaamugavuse ja sportliku väleduse kombinatsiooni. Agility & Comfort pakett sisaldab AIRMATIC õhkvedrustust koos pööravate tagaratastega (kuni 4,5 kraadi mõlemas suunas). See progressiivne tehnoloogia eristab GLC-d selgelt teistest sama klassi autodest. 

Uued tipptasemel istmed ja uus rool: täiustatud ergonoomia ja populaarsete nuppude tagasitulek 

GLC uued istmed pakuvad parimat mugavust ja tagavad, et juht ning reisijad jõuavad värskena kohale ka pärast paljusid kilomeetreid. Kõik valikus olevad istmed on sertifitseeritud Saksa AGR-märgisega, mille on välja andnud organisatsioon Aktion Gesunder Rücken” (Terve selja nimel“). Ka uus rool on varasemast ergonoomilisem ja intuitiivsem. Klientide tagasiside põhjal võttis Mercedes Benz taas kasutusele juhtimiskontseptsiooni, mis hõlmab klahvnuppu kiirusepiiraja ja DISTRONICU jaoks ning rullnuppu helitugevuse muutmiseks. Rooliga on integreeritud ka intuitiivsed puutepinnad. 

 

ENERGIZING COMFORT: uus GLC tagab heaolu igal sõidul  

Mercedes-Benz pakub GLC-le laia valikut heaoluprogramme – ENERGIZING COMFORT programmide ja ENERGIZING COACH personaalsete soovitustega. Uued ENERGIZING COMFORT programmid on nüüd saadaval eraldi rakendusena. Esmakordselt on võimalik ENERGIZING helid deaktiveerida ning nautida ülejäänud programme koos oma isikliku muusika või taskuhäälinguga. Hoolikalt disainitud uued MBUX HYPERSCREENI animatsioonid ja helid (3D ja 4D) pakuvad ENERGIZING COMFORT programmidele lisaväärtust. 

Eredam ja efektiivsem: mikro-LED tehnoloogiaga DIGITAL LIGHT esituled 

Uus GLC on varustatud järgmise põlvkonna mikro-LED-tehnoloogiat kasutavate DIGITAL LIGHT esituledega. Kõrglahutusega laternate valgustusväli on varasemast oluliselt suurem, eredamate kaugtulede ja teele kuvatavate projektsioonidega. Ühtlasi on valgustusmooduli energiakulu umbes 50 protsenti väiksem kui eelkäijal. ULTRA RANGE kaugtulefunktsioon pole enam staatiliselt ettepoole suunatud, vaid see on kurvituledega integreeritud ja kaugtuled pööravad dünaamiliselt koos nendega. Tänu kaamerainfo ja kaardiandmete ühednamisele reageerivad kurvituled tee suunale veelgi täpsemalt. 

MB.DRIVE: uuel tasemel juhiabisüsteemid 

Iga uus GLC on varustatud võimsa andursüsteemiga, mis koosneb kuni kümnest kaamerast, viiest radarandurist ja kaheteistkümnest ultraheliandurist10. Kõik need on ühendatud suure arvutusvõimsusega juhtseadmega, mis töötab MB.OS operatsioonisüsteemiga, olles GLC ajuks. Alati keskendunud, valvas ja välkkiire MB.DRIVE kasutab liiklusolukorra mõistmiseks tehisintellekti, töödeldes anduritelt saadud meeletult suurt hulka toorandmeid. MBUX Surround Navigation navisüsteemiga teab juht alati, mida auto on ümbritsevast keskkonnast tuvastanud, see lisab usaldust süsteemi vastu. 

Sõltuvalt paketist abistab MB.DRIVE juhti roolimisel, pidurdamisel ja kiirendamisel. Lisaks on see katuseantenni kaudu välismaailmaga ühenduses, võimaldades kliendil pärast auto ostmist süsteeme uute funktsioonidega täiendada – mugavalt Mercedes-Benzi rakenduse kaudu, margiesindusse pöördumata. Kõik aktiivsed ohutussüsteemid on standardvarustuses ja neid saab uuendada ka pärast auto omandamist, sest need aitavad vältida või leevendada õnnetusi – veel paremini kui varem. 

[1] Andmed on esialgsed ja on ettevõttesiseselt kindlaks määratud vastavalt "WLTP-testimetoodika" sertifitseerimismeetodile. Hetkel puuduvad ametlikult heakskiidetud katseorganisatsiooni kinnitatud andmed, EÜ tüübikinnitus ja ametlike andmete vastavussertifikaat. Antud näitajate ja lõplike ametlike näitajate vahel võib esineda erinevusi.

[2] Meie juhiabi- ja ohutussüsteemid on ainult abivahendid, mis ei vabasta teid juhina vastutusest. Palun tutvuge kasutusjuhendis oleva info ja seal kirjeldatud süsteemipiirangutega.

[3] Praegu on broneerimisfunktsioon kasutatav valitud Mercedes-Benzi laadimisjaamades Saksamaal ja USA-s. Edasine laienemine on planeeritud 2025. aastaks, pikaajalise eesmärgiga rajada kümnendi lõpuks umbes 10 000 laadimispunkti. Mercedes-Benz pakub broneerimisvõimalust esialgu tasuta osana MB.CHARGE Publicust. Mercedes-Benz jätab endale õiguse muuta broneerimine tulevikus tasuliseks.

[4] MB.CHARGE Public digilisa kasutamiseks peab kliendil olema eraldi laadimisleping valitud kolmanda osapoole teenusepakkujaga.

[5] Andmed on esialgsed ja on ettevõttesiseselt kindlaks määratud vastavalt "WLTP-testimetoodika" sertifitseerimismeetodile. Hetkel puuduvad ametlikult heakskiidetud katseorganisatsiooni kinnitatud andmed, EÜ tüübikinnitus ja ametlike andmete vastavussertifikaat. Antud näitajate ja lõplike ametlike näitajate vahel võib esineda erinevusi.

[6] Digilisade kasutamiseks tuleb luua Mercedes me ID ning nõustuda digilisade ja Mercedes me ID antud hetkel kehtivate kasutustingimustega. Lisaks peab auto olema ühendatud kasutajakontoga. Esialgse tähtaja möödumisel saab digilisasid tasu eest uuendada tingimusel, et neid siis antud sõidukile veel pakutakse.

[7] Digilisade kasutamiseks tuleb luua Mercedes me ID ning nõustuda digilisade ja Mercedes me ID antud hetkel kehtivate kasutustingimustega. Lisaks peab auto olema ühendatud kasutajakontoga. Esialgse tähtaja möödumisel saab digilisasid tasu eest uuendada tingimusel, et neid siis antud sõidukile veel pakutakse.

[8] MB.CHARGE Public digilisa kasutamiseks peab kliendil olema eraldi laadimisleping valitud kolmanda osapoole teenusepakkujaga.

[9] Praegu on broneerimisfunktsioon kasutatav valitud Mercedes-Benzi laadimisjaamades Saksamaal ja USA-s. Edasine laienemine on planeeritud 2025. aastaks, pikaajalise eesmärgiga rajada kümnendi lõpuks umbes 10 000 laadimispunkti. Mercedes-Benz pakub broneerimisvõimalust esialgu tasuta osana MB.CHARGE Publicust. Mercedes-Benz jätab endale õiguse muuta broneerimine tulevikus tasuliseks.

[10] Meie juhiabi- ja ohutussüsteemid on ainult abivahendid, mis ei vabasta teid juhina vastutusest. Palun tutvuge kasutusjuhendis oleva info ja seal kirjeldatud süsteemipiirangutega.